Přihlášení | ||
Pin |
|
|
Přihlášení do systému:
Pro otevření svého uživatelského účtu zadejte "Osobní číslo" a "Pin". Oba údaje vám dodá provozovatel jídelny. Pokud údaje odpovídají, otevře se další nabídka. Jestliže nedojde ke shodě s údaji vedenými v databázi jídelny, objeví se oznámení "Chybné přihlášení". Znamená to, že bylo zadáno chybné osobní číslo nebo pin. V tom případě lze opakovat svoje zadání. Druhou možností je, že vaše údaje ještě nebyly zadány do systému. V tom případě kontaktujte správce jídelny.
Základní nabídka:
Toto hlavní menu se liší podle toho, zda je na účtu dostatečný kladný zůstatek (ve vašem případě alespoň denní hodnota stravy) a nebo, když tato podmínka není splněna. V prvním případě lze navíc objednávat stravu do výše zůstatku. V druhém případě lze pouze stravu stornovat.
- Objednávka:
Na základě zobrazeného jídelního lístku, lze objednávat event. přeobjednávat stravu. Objednávat lze až do výše kladného zůstatku účtu. Pokud by tato hodnota byla překročena zruší se všechna objednávaná strava. Při výběru z více jídel není třeba původní jídlo stornovat a následně objednat. Postačí pouze nová objednávka.
Po odeslání požadavku na objednávku se tato kontroluje . Pokud je vše v pořádku, potom se zobrazí "Moje objednávky" s již provedenou změnou. V případě, že požadavek není možno realizovat (většinou technické problémy) potom se zobrazí zpráva "Váš požadavek byl zaregistrován a bude odbaven později". Zobrazí se původní stránka "Moje objednávky" a požadavek se uskuteční po odstranění problému. Není tedy třeba požadavek znovu opakovat.
- Storno:
Zde se nabízí pouze uskutečněné objednávky a je možné je zrušit. Objednávky na následující den lze stornovat do 14-ti hodin předchozího dne. Pokud vznikne situace, kdy je třeba provést storno svačin v den výdeje stravy, je to možné pouze telefonicky na jídelně.
Po odeslání požadavku proběhne stejný proces jako u objednávky.
- Platby:
Tato funkce je pouze pasivní a zobrazuje veškeré platby (pokladnou, bankou event. elektronickou stravenkou), které byly uskutečněny k aktuálnímu dni.
- Archiv:
Stejně tak i tato funkce je pasivní a zobrazuje všechny uskutečněné objednávky do aktuálního dne výdeje.
- Odhlášení:
Funkce slouží pouze k odhlášení a následnému opuštění systému.